batuuhu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Adcash Estonya'da oldugu icin hesaplarimiz Euro. Bizburdan Turkiye'ye para gonderdigimizde calistigimiz banka, araci banka hizmetleri ile Turkiye'ye para gonderiyor. Eger hesabiniz Euro hesabiysa(Adcash hesabi) buradaki kesinti 10€ oluyor. USD hesabiniz arsa burada 1'den fazla araci banka devreye girdigi icin kesintiler daha fazla oluyor. Ayrica son zamanlarda bankalar da komisyonlari fazla kesiyorlar ne yazik ki.

Odemeler konusunda Adcash bir kesinti yapmaz. Biz hesabinizda olan butun kazanci, odeme istegi olusturdugunuzaraciya iletiyoruz ve sonrasinda yapilan kesintiler tamamiyla olanlara bagli oluyor ne yazik ki. Bu yuzden banka havale yerine daha az kesinti olusturabilecek bir yontemi denemenizi tavsiye ederim.

Saygilarimla,
merhaba, benim kazancım adcashte dolar olarak görünüyor. madem euro'da kesinti daha az bunu nasıl çevirebilirim. Banka havaleleri fazla kesintiyapıyor olması normal peki daha az kesinti için hangisini kullanalım? paypal, webmoney vb. hangisini tavsiye edersiniz?