diyadin2 adlı üyeden alıntı:
Bu çek ne zaman Gelebilir
32
●2.778
- 07-10-2005, 00:32:41Üyeliği durdurulduayrıca önceki aylardaki kazançların eklenince 500 ü geçseydi orda hala kazançlar yazıyor olmazdı. Kaldıki 100 dolardan 5 e mi düştün? Yine ayrıca madem 8 aydır adsense kullanıyorsun geç değilmi bu soru için. boşwersenize ya. Bu forumda birilerine en çok yardım etmek isteyenlerden biriyim. buraya başkada giriş amacım yok. çoğu kişi tecrübeli olduğu için yardım edilecek konu yok sadece. ama böyle şeylerede taviz verdirmem kusura bakmayın..
- 07-10-2005, 00:35:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.forumun selahiyeti açısından değerli dostum kos'a, çekincelerini mantıklı bir uslupla gündeme getirdiği için tr ekstra ya katılıyorum, en kısa zamanda ilgili arkadaşın da çekine kavuşmasını umut ediyorum....
- 07-10-2005, 09:01:23Kos burasıda iyinet gibi oldu netcini ve trextra gibi kendini beğenmiş Her yerde ve her konuda bi aşağılayıcı bir şey bulan arkadaşlarımız olduktan sonra burası ilerlermez. ve bilgi paylaşım forumu değil dalga dümen forumu olur..KoS adlı üyeden alıntı:
İlerleyin be ilerleyin aşın kendinizi gerçi siz kendinizi aşamazsınız kapasiteniz yetmez hahaha ne komik işte sizin halinizede ben gülüyorum
- 07-10-2005, 12:00:00Üyeliği durdurulduKomedisin ..SoS adlı üyeden alıntı:
Ekliyorum Yalnız Burası Buyuyor
trextra dostumdur eywallah kardesim... Benim DaLga gecme gibi bi statum yok + 550 $ gibi bi miktar yazmısh guzel gule gule harcasinda hayatında o kadar para gormush mu bi arada ?
Görüp Görmemesi de beni ilgilendirmez Gosterdigin kazanclarla total tutmuyor yalan konusması ayrı bir dert editlemiyorum mesajlarimi Buyur Sen editlettir
- 07-10-2005, 12:17:37Üyeliği durduruldu

arkadaşlar ilk mesajımda bellirtim.. ekim ayının kazançları tabloya geçmediğnden rakamlar birbirini tutmuyor diye. Netcini arkadaşım o parayı hayatında bir arada gördün mü diye soruyorsun. gördüm yada görmedim o bana kalsın ..... sana söyleyeceğim tek laf.. kıskanma ne olur çalış seninde olur
- 07-10-2005, 12:56:54Üyeliği durduruldutrextra adlı üyeden alıntı:
ikiniz olsa olsa bu sitenin maskotu olursunuz.. milleti kendinize güldürmek için her türlü maskotluğu yapıyorsunuz.. forum mesajlarınızı inceledim.. geyikten başka bir şey yok.. Hayat sadece geyikten ibaret değildir.. Bunu kafanıza sokunNetCini adlı üyeden alıntı:
Zorunamı gitti... sen kazanamıyosan ben ne edimtrextra adlı üyeden alıntı:
trextra adlı üyeden alıntı:
ne kadar yardım ettiğin mesajlarından belli oluyor.. foruma geyikten başka bir katkın yok,!!!!!
trextra
https://www.r10.net/search.php?searchid=56646
diyadin2
https://www.r10.net/search.php?searchid=56645
ve vereceğin bilgilelerle ne kadar yardımcı olcağın aşağıdaki linkten görebilirsin
http://www.google.com.tr/search?hl=t...btnG=Ara&meta=
http://www.google.com.tr/search?hl=t...nnet.com&meta=
sana son sözüm
bu kafayla gidersen askere nah alirsin teskere - 07-10-2005, 12:59:17Üyeliği durdurulduAlıntı:
trextra´isimli üyeden Alıntı
Gösteriş yapar gibi çek miktarını yazması sadece komik. gösteriş değil diyemez. bu çek ne zmn gelir en çaylak için bile saçma bir soru. Google Çekmi ayırt ediyor? 100$ ı aşan tüm çekler aynı statüdedir. Total 500 bilmemne fln. Sadece komik. dalga geçmiyorum. sadece kızdım...
Zorunamı gitti... sen kazanamıyosan ben ne edim
Puahahahahaha Senin Gotundeki Donunu Bile Alirim
