• 07-10-2005, 00:32:41
    #10
    Üyeliği durduruldu
    diyadin2 adlı üyeden alıntı:
    iki grafinin birbirini tutmamasının sebebi daha önceki aylarda var ... tüm ayları göstermiyor sadece son 5 ay var ve toplamda ekim ayının hesabıda var.. eskiden tek sayfaya bırakıyordum reklamları arada bir bırakıp çıkarıyordum.. sonra forum başta olmak üzere tüm modullere yerleştirdim. ve reklam geliridi buna parelel olarak artı..
    ayrıca önceki aylardaki kazançların eklenince 500 ü geçseydi orda hala kazançlar yazıyor olmazdı. Kaldıki 100 dolardan 5 e mi düştün? Yine ayrıca madem 8 aydır adsense kullanıyorsun geç değilmi bu soru için. boşwersenize ya. Bu forumda birilerine en çok yardım etmek isteyenlerden biriyim. buraya başkada giriş amacım yok. çoğu kişi tecrübeli olduğu için yardım edilecek konu yok sadece. ama böyle şeylerede taviz verdirmem kusura bakmayın..
  • 07-10-2005, 00:35:01
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    forumun selahiyeti açısından değerli dostum kos'a, çekincelerini mantıklı bir uslupla gündeme getirdiği için tr ekstra ya katılıyorum, en kısa zamanda ilgili arkadaşın da çekine kavuşmasını umut ediyorum....
  • 07-10-2005, 09:01:23
    #12
    KoS adlı üyeden alıntı:
    Bu Forumun ilerlemesini , Kaliteleşmesini istiyorsanız

    ilk önce makara yapılmıyacak yerde yapmayın.
    Başkasına saygılı olunuz ve yazdıgınız mesajlari editleyin.


    Arkadas bilmiyormus sormus Sizin makara yapmanız için konu açmamış Lütfen Hep diyoruz "Kendimize yapılmasını istemedigimiz seyleri baskasina yapmayalım diye"
    Makara yapılacak konu vardir yapilmiyacak vardir.

    Makara mesajlarinizi editlemeniz dileğiyle....
    Kos burasıda iyinet gibi oldu netcini ve trextra gibi kendini beğenmiş Her yerde ve her konuda bi aşağılayıcı bir şey bulan arkadaşlarımız olduktan sonra burası ilerlermez. ve bilgi paylaşım forumu değil dalga dümen forumu olur..

    İlerleyin be ilerleyin aşın kendinizi gerçi siz kendinizi aşamazsınız kapasiteniz yetmez hahaha ne komik işte sizin halinizede ben gülüyorum
  • 07-10-2005, 12:00:00
    #13
    Üyeliği durduruldu
    SoS adlı üyeden alıntı:
    Kos burasıda iyinet gibi oldu netcini ve trextra gibi kendini beğenmiş Her yerde ve her konuda bi aşağılayıcı bir şey bulan arkadaşlarımız olduktan sonra burası ilerlermez. ve bilgi paylaşım forumu değil dalga dümen forumu olur..

    İlerleyin be ilerleyin aşın kendinizi gerçi siz kendinizi aşamazsınız kapasiteniz yetmez hahaha ne komik işte sizin halinizede ben gülüyorum
    Komedisin ..

    Ekliyorum Yalnız Burası Buyuyor trextra dostumdur eywallah kardesim... Benim DaLga gecme gibi bi statum yok + 550 $ gibi bi miktar yazmısh guzel gule gule harcasinda hayatında o kadar para gormush mu bi arada ?
    Görüp Görmemesi de beni ilgilendirmez Gosterdigin kazanclarla total tutmuyor yalan konusması ayrı bir dert editlemiyorum mesajlarimi Buyur Sen editlettir
  • 07-10-2005, 12:17:37
    #14
    Üyeliği durduruldu



    arkadaşlar ilk mesajımda bellirtim.. ekim ayının kazançları tabloya geçmediğnden rakamlar birbirini tutmuyor diye. Netcini arkadaşım o parayı hayatında bir arada gördün mü diye soruyorsun. gördüm yada görmedim o bana kalsın ..... sana söyleyeceğim tek laf.. kıskanma ne olur çalış seninde olur
  • 07-10-2005, 12:17:45
    #15
    editle veya editleme beni bağlamaz ben sana editle demedim iyi oku her halde gözlüğünü takmadın..
  • 07-10-2005, 12:56:54
    #16
    Üyeliği durduruldu
    trextra adlı üyeden alıntı:
    komedi filmindenmi fırladın sen ?

    NetCini adlı üyeden alıntı:
    puahahahhah
    ikiniz olsa olsa bu sitenin maskotu olursunuz.. milleti kendinize güldürmek için her türlü maskotluğu yapıyorsunuz.. forum mesajlarınızı inceledim.. geyikten başka bir şey yok.. Hayat sadece geyikten ibaret değildir.. Bunu kafanıza sokun

    trextra adlı üyeden alıntı:
    Gösteriş yapar gibi çek miktarını yazması sadece komik. gösteriş değil diyemez. bu çek ne zmn gelir en çaylak için bile saçma bir soru. Google Çekmi ayırt ediyor? 100$ ı aşan tüm çekler aynı statüdedir. Total 500 bilmemne fln. Sadece komik. dalga geçmiyorum. sadece kızdım...
    Zorunamı gitti... sen kazanamıyosan ben ne edim


    trextra adlı üyeden alıntı:
    Bu forumda birilerine en çok yardım etmek isteyenlerden biriyim. buraya başkada giriş amacım yok. çoğu kişi tecrübeli olduğu için yardım edilecek konu yok sadece. ama böyle şeylerede taviz verdirmem kusura bakmayın..

    ne kadar yardım ettiğin mesajlarından belli oluyor.. foruma geyikten başka bir katkın yok,!!!!!


    trextra
    https://www.r10.net/search.php?searchid=56646

    diyadin2
    https://www.r10.net/search.php?searchid=56645


    ve vereceğin bilgilelerle ne kadar yardımcı olcağın aşağıdaki linkten görebilirsin
    http://www.google.com.tr/search?hl=t...btnG=Ara&meta=


    http://www.google.com.tr/search?hl=t...nnet.com&meta=

    sana son sözüm
    bu kafayla gidersen askere nah alirsin teskere
  • 07-10-2005, 12:59:17
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı:
    trextra´isimli üyeden Alıntı
    Gösteriş yapar gibi çek miktarını yazması sadece komik. gösteriş değil diyemez. bu çek ne zmn gelir en çaylak için bile saçma bir soru. Google Çekmi ayırt ediyor? 100$ ı aşan tüm çekler aynı statüdedir. Total 500 bilmemne fln. Sadece komik. dalga geçmiyorum. sadece kızdım...



    Zorunamı gitti... sen kazanamıyosan ben ne edim

    Puahahahahaha Senin Gotundeki Donunu Bile Alirim
  • 07-10-2005, 13:00:09
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Terbiyem bu yazına cevap vermeme müsade etmiyor sorry!!