Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
forumun selahiyeti açısından değerli dostum kos'a, çekincelerini mantıklı bir uslupla gündeme getirdiği için tr ekstra ya katılıyorum, en kısa zamanda ilgili arkadaşın da çekine kavuşmasını umut ediyorum....