forumun selahiyeti açısından değerli dostum kos'a, çekincelerini mantıklı bir uslupla gündeme getirdiği için tr ekstra ya katılıyorum, en kısa zamanda ilgili arkadaşın da çekine kavuşmasını umut ediyorum....