MrManson adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
23.Eki.2006 ödeme işlemde
251
●15.437
- 26-10-2006, 20:22:41arkadaşlar ben görüştüm. eski hesaplara geçen paralar şubeler tarafından manuel olarak yeni hesaplara geçecek. yarın sabaha kadar geçmez ise şubelere giderek işlemi gerçekleştirebilirsiniz. bana söylenen bunlar bende yapı kredi kullanıyorum. yarın sabah 10.00 a kadar yatmazsa bende şubeye gidicem.
- 26-10-2006, 20:25:10bende aradım iki saatir bağlayamadılar en sonunda kapadım bide onunla uğraşıcaz bunların yapıcakları işin tah ****yuklemax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2006, 20:29:44arkadaşlar tepkilerinizde haklısınız bende başta sizin gibi davrandım. ama sonuçta iki banka birleşti binlerce hesap yeniden oluşturuluyor. bu kadar aksaklık bence normal. yarın hesaptaki paraları akbank a geçirip ordan devam edicem. tepkilerinizi sizde bu şekilde artık yapı kredi yi kullanmayarak yaparsanız yaptıkları rezaletin bedelini öderler.
- 26-10-2006, 20:36:03ATM mi ? Yapı kredi mi ? :ABlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
de get yaw. bankaya yatırıyolar. Yapı kredi Banka değil artık .. .
