• 26-10-2006, 20:09:26
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google'da ' ödeme...' yazmış.
    kafayı yicem
    Arıyorum doğru düzgün cevap verirler inş.
  • 26-10-2006, 20:21:42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ya ödeme yazıyo para yok of ya nerede bu para
  • 26-10-2006, 20:22:41
    arkadaşlar ben görüştüm. eski hesaplara geçen paralar şubeler tarafından manuel olarak yeni hesaplara geçecek. yarın sabaha kadar geçmez ise şubelere giderek işlemi gerçekleştirebilirsiniz. bana söylenen bunlar bende yapı kredi kullanıyorum. yarın sabah 10.00 a kadar yatmazsa bende şubeye gidicem.
  • 26-10-2006, 20:24:58
    oldu bide işim yok şubeye gidicem (tepkim sana değil yüklemax sakın yanlış anlama) parayı bi şekilde geçirdiler geçirdiler oalbilecek her türlü yere şikayet edicem hatta şikayet var .com ile başlayayım
  • 26-10-2006, 20:25:10
    yuklemax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ben görüştüm. eski hesaplara geçen paralar şubeler tarafından manuel olarak yeni hesaplara geçecek. yarın sabaha kadar geçmez ise şubelere giderek işlemi gerçekleştirebilirsiniz. bana söylenen bunlar bende yapı kredi kullanıyorum. yarın sabah 10.00 a kadar yatmazsa bende şubeye gidicem.
    bende aradım iki saatir bağlayamadılar en sonunda kapadım bide onunla uğraşıcaz bunların yapıcakları işin tah ****
  • 26-10-2006, 20:29:44
    arkadaşlar tepkilerinizde haklısınız bende başta sizin gibi davrandım. ama sonuçta iki banka birleşti binlerce hesap yeniden oluşturuluyor. bu kadar aksaklık bence normal. yarın hesaptaki paraları akbank a geçirip ordan devam edicem. tepkilerinizi sizde bu şekilde artık yapı kredi yi kullanmayarak yaparsanız yaptıkları rezaletin bedelini öderler.
  • 26-10-2006, 20:30:50
    ya o bu değil benim bankaya gitmek gibi bi imkanımda yok
  • 26-10-2006, 20:36:03
    Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lan yapı krediden bugun atmden baktım yatmamış
    ATM mi ? Yapı kredi mi ? :A

    de get yaw. bankaya yatırıyolar. Yapı kredi Banka değil artık .. .
  • 26-10-2006, 20:47:26
    7 bira içtim bu kafayla ararsam tüm sülalelerini s..everim
    biri arasın şu YKB yi yerimede küfretsin