Konu
23.Eki.2006 ödeme işlemde
26-10-2006, 20:24:58
#229
acqua
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
oldu bide işim yok şubeye gidicem (tepkim sana değil yüklemax sakın yanlış anlama) parayı bi şekilde geçirdiler geçirdiler oalbilecek her türlü yere şikayet edicem hatta şikayet var .com ile başlayayım