23.Eki.2006 ödeme işlemde
251
●15.437
- 26-10-2006, 17:38:18ayın 19 unda atıldın ödeme aldın?YeniUye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2006, 17:38:42wallahi banada geldi
**** nası iş saat 5 i geçiyordu baktım gelmemiş
şimdi 5:29 gelmiş
haydeee bre hop hop hop çakkıdı çakkıdı oynayalım hoptiri hoptiri hoplayalım zıplayalım ne derseniz yapalım a,k
lay lay lom nihahaa muhahaa ehueehu zuahha
geldi ödeme hey googlee seni seviyorum hop hop hop - 26-10-2006, 17:40:26Para yaramadı sana anlaşılanHolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2006, 17:42:58günlerin stresini atmıssındırleet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rahatlamıssındır:P çay sözün var mıydı senin foruma
rahatlamıssındır:P çay sözün var mıydı senin foruma