• 26-10-2006, 17:37:54
    bankalara alfabetik sıraya göremi ödemeye başladılar nedir
  • 26-10-2006, 17:38:07
    Konuyu Toplam 30 üye okuyor. (17 Kayıtlı üye ve 13 Misafir)

    maşallah diyelim
  • 26-10-2006, 17:38:18
    YeniUye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme işlemde yazar yarına kadar ama para bankada olur bile vala cok rahatladım dişari cikcam birazdan
    ayın 19 unda atıldın ödeme aldın?
  • 26-10-2006, 17:38:42
    wallahi banada geldi
    **** nası iş saat 5 i geçiyordu baktım gelmemiş
    şimdi 5:29 gelmiş
    haydeee bre hop hop hop çakkıdı çakkıdı oynayalım hoptiri hoptiri hoplayalım zıplayalım ne derseniz yapalım a,k
    lay lay lom nihahaa muhahaa ehueehu zuahha
    geldi ödeme hey googlee seni seviyorum hop hop hop
  • 26-10-2006, 17:40:26
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wallahi banada geldi
    **** nası iş saat 5 i geçiyordu baktım gelmemiş
    şimdi 5:29 gelmiş
    haydeee bre hop hop hop çakkıdı çakkıdı oynayalım hoptiri hoptiri hoplayalım zıplayalım ne derseniz yapalım a,k
    lay lay lom nihahaa muhahaa ehueehu zuahha
    geldi ödeme hey googlee seni seviyorum hop hop hop
    Para yaramadı sana anlaşılan
  • 26-10-2006, 17:40:29
    Üyeliği durduruldu
    Şu bankaların isimlerini yazsanız
  • 26-10-2006, 17:40:31
    yapıkredide hala hareket yok.
  • 26-10-2006, 17:41:15
    Üyeliği durduruldu
    Ahanda yattı benimki de Herkese hayırlı olsun.
  • 26-10-2006, 17:42:58
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahanda yattı benimki de Herkese hayırlı olsun.
    günlerin stresini atmıssındır rahatlamıssındır:P çay sözün var mıydı senin foruma