• 26-10-2006, 10:07:12
    doğru diyon, 2-3 milyon müşterisi olan bankaya 7-8 milyon kişi daha eklersen site açılmaz tabi.
  • 26-10-2006, 10:07:45
    Bende aradım bankayı
    bütün bankalarda yoğunluk var geç gelebilir diyor
  • 26-10-2006, 10:37:07
    Üyeliği durduruldu
    bayramdan çıkar çıkmaz paraların yatacağını, aslında ödeme işlemde yazdıktan sonra 1 gün içinde ödeme yapılcak diyenlere kapak oldu sanırım.

    zaten normalde ödeme işlemde yazdıktan 4-5 gün sonra ödeme işleme alınıyor. bugüne olmaz ödemeler, muhtemelen yarın sabah elimize ulaşır.
  • 26-10-2006, 10:39:44
    Üyeliği durduruldu
    usekes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bayramdan çıkar çıkmaz paraların yatacağını, aslında ödeme işlemde yazdıktan sonra 1 gün içinde ödeme yapılcak diyenlere kapak oldu sanırım.
    zaten normalde ödeme işlemde yazdıktan 4-5 gün sonra ödeme işleme alınıyor. bugüne olmaz ödemeler, muhtemelen yarın sabah elimize ulaşır.
    Ben Ödeme İşlemde yazısını gördüğüm anda bankayı arardım para hesapda olmazdı ama açıkta dururdu bende açık'dan hesap nakletdirirdim. Yani Ödeme İşlemde dedikten 1 gün sonra parayı alırdım
  • 26-10-2006, 10:41:57
    arkadaşlar temin banka şubesinde ki arkadaşımın yanına gitim
    hesapa geçmemiş para rica ettim yurt dışından gelen ama daha hesaplara geçmemiş açıkta bekleyen eft lere bakmasını rica ettim ordada hiçbir ödeme yok
    yani suan saat 10:33 ama daha eft ler garanti bankasının genel merkezine bile gelmemiş yarına kadar geldi geldi yoksa boku yedik cümleten
  • 26-10-2006, 10:43:33
    Geç olsunda güç olsun ne yapalım 1 gün daha bekleriz
  • 26-10-2006, 10:45:52
    Üyeliği durduruldu
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar temin banka şubesinde ki arkadaşımın yanına gitim
    hesapa geçmemiş para rica ettim yurt dışından gelen ama daha hesaplara geçmemiş açıkta bekleyen eft lere bakmasını rica ettim ordada hiçbir ödeme yok
    yani suan saat 10:33 ama daha eft ler garanti bankasının genel merkezine bile gelmemiş yarına kadar geldi geldi yoksa boku yedik cümleten

    dedik ama sakalımız yok ki dinlesinler. tutturmuşlar 1 gün de 1 gün die
  • 26-10-2006, 10:46:49
    SoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geç olsunda güç olsun ne yapalım 1 gün daha bekleriz
    valla gelsınde cuma ya hatta pazartesıye de razıyım ben
  • 26-10-2006, 12:20:37
    12:12 saat daha gelen bişi yok offf offf
    vakit geçmek bilmiyor