23.Eki.2006 ödeme işlemde
251
●15.437
- 24-10-2006, 11:35:13Evet odeme işlemde diyor.İyi olacak
İşallah yarın 9.30 da alırız parayı
- 24-10-2006, 12:09:32Üyeliği durdurulduzupermen kendine gel ne para gondermesi falan
topla olm kendini daha ucacaksin
BUNADA skür aslında
topla olm kendini daha ucacaksin