Araba sitesinden verim alamadım? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Araba sitesinden verim alamadım?
18
●
1.321
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Araba sitesinden verim alamadım?
1
2
3
05-09-2008, 10:10:52
#19
Gookhan
CasTex adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Atıyorum yazıların içinde bmw audi rolls royce gibi kelimeler çıkarsa adsense reklam kalitesi artar.
di mi?
Hatta Bugatti, Maybach, Pagani ... gibi fiyatı milyon dolar olabilecek markaları eklesin. Bunlar daha pahalı.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler