Araba sitesinden verim alamadım?
18
●1.321
- 04-09-2008, 21:07:02bende diyom bu mesaj bnden önce yazılmıştı. niye alta inmişMrPcKoPaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2008, 22:22:24arkadaşlar kim diyor araba sitesi ile para kazanılmaz ben gayet güzel kazanıyorum 6 aydır adsenseden hemde içerik türkçe
- 04-09-2008, 22:49:21Üyeliği durdurulduaraba sitesi değil benimki arkadaşlar araba resim sitesi ve organik yabancı hit 400 tekil civari bişey ama adsenseden günde 1 dolar cıkıyor cıkmıyor yani
bu arada site adresi soran arkadaşlara siteyi veremiycem mağlum adsenseden banlatmak için siteye tıklayanlardan dolayı tedirginim kimseye site adresini veremiycem k.bakmayın
- 05-09-2008, 00:17:03Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
bu arada site adresi soran arkadaşlara siteyi veremiycem mağlum adsenseden banlatmak için siteye tıklayanlardan dolayı tedirginim kimseye site adresini veremiycem k.bakmayın
