• 24-08-2008, 12:16:18
    #19
    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerden biliyorsun
    o reklamlar bende hiç çıkmıyor sanırım siten yabancı. Kazanc normal olabilir. İyi harcamalar
    bi ara jeep'in birin önüne atlayip camını silicektim belki para verir diye o senmiyddin yoksa

    allah daha çok artirsin(:
    ne diyelimki benim gelirler yerde sürünüyo :/
  • 24-08-2008, 12:21:50
    #20
    Boşver sesini çıkarma paranı yemeye bak gokozlu :D Herkes bir artış oldugu dogru sendede yabancı bir kelimeden dolayı sanırım yabancı reklam çıkıyor ve kazanıyorsun

    dEaTh

    Jeeple gelmiştim ama benim değildi eniştemindi bende bmw 116 i var

    Amin. Allah herkesin kazancını artırsın. Bakma bende eskisi kadar kazanamıyorum 1k en fazla alıyorum. rSunucu parası post parası derken bişey kalmıyor
  • 24-08-2008, 12:26:45
    #21
    adsense artik zor ya kazandirmiyo off:S
    allahtan web'i biraktim 2-3 aydir uğraşmiyodum kafam rahat'dı ama tekrar dönücek gibi görünüyorum. ünv kazanadim. para lazim olucak :S bilmiyorum. yaa bakicam biraz piyasayi kovaliyip kastirmam lazim :/
    hayırlısı anliyorum seni. para kazanmadiğim site için bende 300 YTL yakın sunucu parasi veriyorum kendi cebimden sırf hobi. olsun diye :F
    ama okula başlarsa veremem pofs allah yardimcimiz olsun. okokok
  • 24-08-2008, 12:32:23
    #22
    Dün beklenmedik şekilde bende de artış vardı ve görünce şaşırdım kendi rekorumu kırdım diyebilirim
  • 24-08-2008, 12:35:52
    #23
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsense artik zor ya kazandirmiyo off:S
    allahtan web'i biraktim 2-3 aydir uğraşmiyodum kafam rahat'dı ama tekrar dönücek gibi görünüyorum. ünv kazanadim. para lazim olucak :S bilmiyorum. yaa bakicam biraz piyasayi kovaliyip kastirmam lazim :/
    hayırlısı anliyorum seni. para kazanmadiğim site için bende 300 YTL yakın sunucu parasi veriyorum kendi cebimden sırf hobi. olsun diye :F
    ama okula başlarsa veremem pofs allah yardimcimiz olsun. okokok
    hayırlı olsun okulun
    Alıntı
    balikesir - ayvalik / işletme
    Webi bırakma zaten ek kazanc oluyor herzaman azda olsa çokta olsa inan işim okadar yogun web e sadece hafta sonları girebiliyorum yada gece giriyorum. Ama tuttugum postcular işi hallediyor.Üni okurken daha bol zamanın olur. Umarım kazanclarında artar. bende sunucu parası 120 ytl veriyorum sunucu bomboş yakında ***** dizi film ne varsa atlıyacagım bende neyse konuyu dagıtmayalım
  • 24-08-2008, 12:36:06
    #24
    yazlıkçılar dönüyor yavaş yavaş
  • 24-08-2008, 12:45:00
    #25
    Tık herzamankinden daha az, ama verdiği oranlar herzamankinden daha fazla. Bu nedir ya :s
  • 24-08-2008, 12:47:14
    #26
    Üyeliği durduruldu
    imparator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tık herzamankinden daha az, ama verdiği oranlar herzamankinden daha fazla. Bu nedir ya :s
    aslında eskiden google boyleydı. info domainli reklamlar kaliteyi düşürdü. onların hepsini engelledim. kaliteli içeriklerin reklamları cıkmaya basladı. bılmıyorum. belkıde adsense de içerikleri toparlamış olabilir..
    Ama kazanclar güzel inş sürekli olur kazanclarımız

    Hayırlısı
  • 24-08-2008, 12:50:48
    #27
    yok yok ...
    gerçekten gözle görünür bir artış var ...