Tık herzamankinden daha az, ama verdiği oranlar herzamankinden daha fazla. Bu nedir ya :s
aslında eskiden google boyleydı. info domainli reklamlar kaliteyi düşürdü. onların hepsini engelledim. kaliteli içeriklerin reklamları cıkmaya basladı. bılmıyorum. belkıde adsense de içerikleri toparlamış olabilir..
Ama kazanclar güzel inş sürekli olur kazanclarımız
Hayırlısı