• 26-08-2008, 01:57:26
    #46
    Üyeliği durduruldu
    dün : 43 tık 1,80 $
    Bugün : 32 tık 4,22 $
  • 26-08-2008, 07:11:15
    #47
    Üyeliği durduruldu
    AhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar;
    Kontörcülere boşuna bahane bulmayın,içeriğinize bakın...
    Türkçe olan,rekabetin az olduğu ve tık başına çok iyi (4$+) kategoriler var.
    Ama siz gidip genel forum,msn,şarkı sözü,flash oyun,dizi - şarkıcı - oyuncu fan'ı gibi siteler açarsanız rekabet çokluğundan ve reklam kalitesizliğinden dolayı az alırsınız.

    Not: O tık başına 4$+ olan kategorileri de zamanı gelince açıklayacağım,hiç merak etmeyin
    açıklayınca ne hayrı kalacak ilk önce kontürcüler basar o mekanları
  • 26-08-2008, 08:45:00
    #48
    Artış var.
  • 26-08-2008, 09:25:32
    #49
    internette türkçe içerik kıtlığı var bunu gözardı etmeyelim düşünürken...
  • 26-08-2008, 15:42:24
    #50
    gokozlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır sitem Türkçe
    dostum nasıl oluyoda günlük 250dolar alıyosun turkce siteden ? 1000tıka 50dolar veriyo zaten aynı hit bende de var senin yerleşimin nasıl ki 5bin tık alıyosun ortalama?
  • 26-08-2008, 18:32:42
    #51
    Üyeliği durduruldu
    Bu aralar bendede bir artış gözlemliyorum.