• 22-09-2019, 13:13:40
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi diyelim ki hic bilmiyorsunuz bu seyleri. Peki hic mi forumda arama kutusunu kullanmiyorsunuz? Bu konular daha once bu forumda yuzlerde defa konusuldu

    1. Bir adsense hesabi acip adresi UK veriyorsunuz (herhangi bir adres sallayin, onaylanirsa sonra pin istemeden degistirebilirsiniz).
    2. Payoneer hesabi acin ve adsense onaylanirsa oraya Payoneerin verecegi UK banka hesabini girin)
    3. Forumda Uk veya Almanya PIN hizmeti veren kisiler var, onlardan adres alin pin onlara gider ve onlar size pini soyler.
    4. Parayi alinca payoneerden ister GBP olarak kart talep edip TEB atm lerden sterlin olarak parayi cekersiniz, ister Payoneerden direkt Enpara TL hesabiniza gondertirsiniz.

    Sanirim yeterince acik oldum.
    Bol sans
    hocam fırça atasınız diye konu açılmadı burda anlamadığımız için sorduk insanca böle tersleyip cevap vermenize de luzum yoktu benim şansa değil uslubunca yardımcı olacak insana ihtiyacım var forum üzerinden arattım sorumun cevabını bulamayınca buraya konu açtım hayırlı forumlar
  • 22-09-2019, 13:32:14
    #11
    Fys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam fırça atasınız diye konu açılmadı burda anlamadığımız için sorduk insanca böle tersleyip cevap vermenize de luzum yoktu benim şansa değil uslubunca yardımcı olacak insana ihtiyacım var forum üzerinden arattım sorumun cevabını bulamayınca buraya konu açtım hayırlı forumlar
    Kimseyi terslemedim. Konunuzu acip sorulariniz de toplu degil, taksit taksit soruyorsunuz. Size zaman ayirip Tek tek Bilale anlatir gibi de anlattim. Neyini begenmediniz, neyini anlamadiniz anlattigim seyden?
    Tesekkur edeceginize dediginize bakin. Neyse, suc bende. Artik boyle sorulara cevap vermeyeyim forumda.

    Ayrica simdi aratsam, bu konu ile ilgili size en az 10 konu cikartirim burda.
  • 22-09-2019, 13:36:18
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimseyi terslemedim. Konunuzu acip sorulariniz de toplu degil, taksit taksit soruyorsunuz. Size zaman ayirip Tek tek Bilale anlatir gibi de anlattim. Neyini begenmediniz, neyini anlamadiniz anlattigim seyden?
    Tesekkur edeceginize dediginize bakin. Neyse, suc bende. Artik boyle sorulara cevap vermeyeyim forumda.

    Ayrica simdi aratsam, bu konu ile ilgili size en az 10 konu cikartirim burda.
    işiniz gücünüz zaten uslubunla konuşup elealeme laf sokmaya çalışmak sizin gibilerle dolu forum zaten lütfen yorumlarınızı da silin yardımcı da olmayın böle her yardıma başa kakacak insana ihtiyacım yok olmaz olmaz yardımınız yardım ediyorsunuz diye kendi çapınızda elealeme laf sokuyorsunuz aklınızca sonra da "utanmadan" teşekkür bekliyorsunuz oldu başka? ne kadar yardım ettiğini düşündüğünüz yorumunuz varsa insanca siliniz aynı uslubla ben forumda başka insanlara sorar veyahut başka konular açarım lütfen konumu baltamalayın gereksiz yere polemik yapmayın gidin başka insanlarla polemiğinizi yapın

    not: bu arkadaş gibi yardımcı olacak olan varsa yardımcı olmasın rica ediyorum kibar dille laf sokma sanatını uygulamayacak insan lazım
  • 22-09-2019, 14:38:12
    #13
    Tersten kalkmissiniz bugun anlasilan. Kimseyi tersledigim yok ama siz tersten anliyorsunuz hala da laf kalabaligi yapiyorsunuz.

    Neyse, bende "sizin gibilere" artik isim yok! Benim icin konu kapanmistir.
  • 22-09-2019, 14:41:51
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tersten kalkmissiniz bugun anlasilan. Kimseyi tersledigim yok ama siz tersten anliyorsunuz hala da laf kalabaligi yapiyorsunuz.

    Neyse, bende "sizin gibilere" artik isim yok! Benim icin konu kapanmistir.
    ters kalkmakla alakası yok lafın daha nereye gittiğini bilmiyorsunuz ama kelime cambazlığı laf ebeliğini yapıyorsunuz ve hala da laf sokma çabası içerisindesiniz kafanıza göre lütfen benim gibilerle işiniz olmasın yalvarıyorum yani ne olur yardım etmeyin benim gibilere eminim benim gibilerinde "sizin gibilerin" yardımına ihtiyacı yoktur benim için konu çoktan kapandı ama hala uzatıyorsunuz
  • 22-09-2019, 17:21:13
    #15
    ef_sane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam arada ne kadar fark var ve kullanım açısından hangisi daha iyidir. Payoonerin bazen sorun çıkarttığını okumuştum. Parayı çektiğimizde gbp olarakmı yoksa her ikisindede tl olarakmı geliyor.
    hocam kur seviyesi önemli nokta. Payoneer'de %3 komisyon alıyor ve kur seviyesi yaklaşık 10 kuruş değişkenlik gösteriyor. Ama transferwise ortalama %2 gibi bir komisyon alıp anlık kur değerinden parayı hesaplıyor.