Kimseyi terslemedim. Konunuzu acip sorulariniz de toplu degil, taksit taksit soruyorsunuz. Size zaman ayirip Tek tek Bilale anlatir gibi de anlattim. Neyini begenmediniz, neyini anlamadiniz anlattigim seyden?
Tesekkur edeceginize dediginize bakin. Neyse, suc bende. Artik boyle sorulara cevap vermeyeyim forumda.
Ayrica simdi aratsam, bu konu ile ilgili size en az 10 konu cikartirim burda.
işiniz gücünüz zaten uslubunla konuşup elealeme laf sokmaya çalışmak sizin gibilerle dolu forum zaten lütfen yorumlarınızı da silin yardımcı da olmayın böle her yardıma başa kakacak insana ihtiyacım yok olmaz olmaz yardımınız yardım ediyorsunuz diye kendi çapınızda elealeme laf sokuyorsunuz aklınızca sonra da "utanmadan" teşekkür bekliyorsunuz oldu başka? ne kadar yardım ettiğini düşündüğünüz yorumunuz varsa insanca siliniz aynı uslubla ben forumda başka insanlara sorar veyahut başka konular açarım lütfen konumu baltamalayın gereksiz yere polemik yapmayın gidin başka insanlarla polemiğinizi yapın
not: bu arkadaş gibi yardımcı olacak olan varsa yardımcı olmasın rica ediyorum kibar dille laf sokma sanatını uygulamayacak insan lazım