bence hatayi icerigimizde aramak lazim. adsense az oduyor diye 1 sey yok bence. sonucta adsense nasil calisir reklam veren kendisi icin onemli 1 kelimeye tik basi 2$ oduyosa bu reklam senin sitenle alakali ise ve senin sitende tiklanmissa belirli 1 % oranini kazaniyosun.
flash oyun sitende adtech uyaniklari googleye reklam icin 0,01$ oduyorsa tabiki google cikarip kendi cebinden sana fazladan para vermez. kazanci paylasim sozkonusu burada.
sitemin hiti 150-200 arasi ama gelirime bak. icerik ne dersen ingilizce ve kendi yazim oldugunu soyleyebilirim
AdSense hiç bişe kazandırmıyor..?
38
●3.032
- 11-08-2008, 13:34:19bende aynı şeyi söyledim ama...sweet_boy57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca illa ingilizce yapmak zorunda değilisiniz kazanmak için.türkçe olarakta kazandıran içerikler var.ama araştırmak,incelemek istiyor.emek istiyor.ki pek çok arkadaşımız armut piş ağzıma düş mantığa sahip olduğu için kazanamıyorlar