sweet_boy57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence hatayi icerigimizde aramak lazim. adsense az oduyor diye 1 sey yok bence. sonucta adsense nasil calisir reklam veren kendisi icin onemli 1 kelimeye tik basi 2$ oduyosa bu reklam senin sitenle alakali ise ve senin sitende tiklanmissa belirli 1 % oranini kazaniyosun.
flash oyun sitende adtech uyaniklari googleye reklam icin 0,01$ oduyorsa tabiki google cikarip kendi cebinden sana fazladan para vermez. kazanci paylasim sozkonusu burada.

sitemin hiti 150-200 arasi ama gelirime bak. icerik ne dersen ingilizce ve kendi yazim oldugunu soyleyebilirim
bende aynı şeyi söyledim ama...
ayrıca illa ingilizce yapmak zorunda değilisiniz kazanmak için.türkçe olarakta kazandıran içerikler var.ama araştırmak,incelemek istiyor.emek istiyor.ki pek çok arkadaşımız armut piş ağzıma düş mantığa sahip olduğu için kazanamıyorlar