• 12-08-2008, 20:15:39
    #37
    h7x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başvuru yaptıktan sonra bi yere daha mı mail atmak gerekiyor ?
    Yok gerekmiyor. Ama arada bazen mail yazmamız gerekiyor, sitelerimi engelliyorlar vs.
  • 12-08-2008, 23:26:19
    #38
    Üyeliği durduruldu
    3 Günde 10 kere maiil attim ama cevap yok Alıcaklı ismini değiştirmek için 3 kere form doldurdum gelen otomatik cevaplardan başka bişey yok onun üstünden tekrar mail attim ama onlarada tık yok tatilde mi bu AdSense TR dekiler
  • 12-08-2008, 23:29:58
    #39
    Cem diye biri cevap verdi 1 hafta sonra
  • 20-08-2008, 20:29:17
    #40
    ben verdim. çok mesaj atıyosunuz arkadaşlar =)
  • 21-08-2008, 00:21:28
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    genellikle aynı maili 3-4 kere attıktan sonra cevap veriyorlar. Tabi belirli aralıklarla