Adsenseden Cevap alabilen var mı ? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adsenseden Cevap alabilen var mı ?
40
●
2.656
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsenseden Cevap alabilen var mı ?
1
2
3
4
5
12-08-2008, 20:15:39
#37
samet_M
h7x adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
başvuru yaptıktan sonra bi yere daha mı mail atmak gerekiyor ?
Yok gerekmiyor. Ama arada bazen mail yazmamız gerekiyor, sitelerimi engelliyorlar vs.
12-08-2008, 23:26:19
#38
eSqTR
Üyeliği durduruldu
3 Günde 10 kere maiil attim ama cevap yok Alıcaklı ismini değiştirmek için 3 kere form doldurdum gelen otomatik cevaplardan başka bişey yok onun üstünden tekrar mail attim ama onlarada tık yok tatilde mi bu AdSense TR dekiler
12-08-2008, 23:29:58
#39
Seza
Cem diye biri cevap verdi 1 hafta sonra
20-08-2008, 20:29:17
#40
cemertem
ben verdim. çok mesaj atıyosunuz arkadaşlar =)
21-08-2008, 00:21:28
#41
conbay
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
genellikle aynı maili 3-4 kere attıktan sonra cevap veriyorlar. Tabi belirli aralıklarla
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler