Bu kadar çok hileye başvuran , kurallara uymayan insan dolarsa böyle beklememiz normal.
8 - 9 Aydır onaylanmasını beklediğim adsense hesabım var.Zaten bi süre sonra unutuyorsunuz zaman geçip gidiyor bi bakmışınız hala bir adsense hesabınız yok
emegi ile para kazanan kişiler için cidden sinir edici bi durum. ben orayı benim ofisim gibi görüyorum. ama ofisin bize yol gösterecek patronu yok. ne kadar kötü