• 07-08-2008, 22:15:03
    #10
    Sonuç itibari ile o'da bir mail sayılır. Onu'da çok kereler denedim ben, nafile. Adsense Out, Reklamstore in.

    Reklamstore nasıl kazanabiliyormusunuz.
  • 07-08-2008, 22:20:28
    #11
    Aslında 3-4 gün bekleyin bana cevap geliyor 3-4 gün içinde. Bazen geç atabiliyorlar.
  • 07-08-2008, 22:46:19
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Benim adsense başvurum 3 gündür onaylanmadı hala beklemedeyim.
  • 07-08-2008, 22:49:15
    #13
    Bence bu 2 ~ 3 aydır google'da birşeyler var. Büyük bir iş çeviriyor gibi geliyor bana Hadi hayırlısı
  • 07-08-2008, 22:54:15
    #14
    Üyeliği durduruldu
    eleman eksikliği var adsense-tr de
  • 08-08-2008, 01:05:37
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bu kadar çok hileye başvuran , kurallara uymayan insan dolarsa böyle beklememiz normal.

    8 - 9 Aydır onaylanmasını beklediğim adsense hesabım var.Zaten bi süre sonra unutuyorsunuz zaman geçip gidiyor bi bakmışınız hala bir adsense hesabınız yok
  • 08-08-2008, 11:50:30
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    emegi ile para kazanan kişiler için cidden sinir edici bi durum. ben orayı benim ofisim gibi görüyorum. ama ofisin bize yol gösterecek patronu yok. ne kadar kötü
  • 08-08-2008, 12:05:20
    #17
    Valla bekle bekle olmuyor bende mail attım otomatik cevap bile gelmedi bakalım ne zaman cevap verecekler.
  • 08-08-2008, 13:19:59
    #18
    6 gündür cevap falan yok 5 kere falan mail attım tık yok