h7x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başvuru yaptıktan sonra bi yere daha mı mail atmak gerekiyor ?
Yok gerekmiyor. Ama arada bazen mail yazmamız gerekiyor, sitelerimi engelliyorlar vs.