• 02-05-2019, 01:35:14
    #10
    anilenis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uğraşa uğraşa helak oldum.
    Dün büyük bir sıkıntıdan 20 nisan'da ki yedeğe almak zorunda kaldım. Bu beni parçaladı.
    Şimdi de Gmedia temasını yükledim, hoşuma gitti baya hemde
    Ama Reklam yerleşimi yapamıyorum. Otomatik reklam mevcut Ad Inserter adlı eklenti ile yapmaya çalışıyorum ama bir türlü olmuyor

    Allah rızası için yardımcı olabilecek arkadaş var mı ?
    Nasıl başlık o öyle ALLAH rızası için? 2 dakikalığına moderatör olsam r10 hayatın son bulurdu..
  • 02-05-2019, 01:54:04
    #11
    D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl başlık o öyle ALLAH rızası için? 2 dakikalığına moderatör olsam r10 hayatın son bulurdu..
    Hemen dini alet ediyor moduna geçmeye gerek yok, gerçek anlamda çıldırma derecesine geldiğim için yardım istedim. Bu da benim yardım tercihim oldu. Yardım eden üstada gerçek anlamda dertten kurtardığı için Teşekkür ettim. Allahta ondan razı olsun.