anilenis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uğraşa uğraşa helak oldum.
Dün büyük bir sıkıntıdan 20 nisan'da ki yedeğe almak zorunda kaldım. Bu beni parçaladı.
Şimdi de Gmedia temasını yükledim, hoşuma gitti baya hemde
Ama Reklam yerleşimi yapamıyorum. Otomatik reklam mevcut Ad Inserter adlı eklenti ile yapmaya çalışıyorum ama bir türlü olmuyor

Allah rızası için yardımcı olabilecek arkadaş var mı ?
Nasıl başlık o öyle ALLAH rızası için? 2 dakikalığına moderatör olsam r10 hayatın son bulurdu..