Merhaba, web sitemde bulunan reklamlar mobilden giriş yapıldığında tıklayınca siteye git şeklinde mavi buton çıkıyor. Haliyle to %4.60 lardan %0.60 lara düştü.
Reklamların butonlara olan yakınlığını azalttım. Bu sorunlar daha önce karşılaşan dostlar var mı? Bana biraz moral verir misiniz...
Siteye Git Adsense kazançlarım %80 düştü acil yardım
7
●1.361
- 31-03-2019, 01:09:07Üyeliği durduruldu
- 31-03-2019, 01:17:17Bu konuya bakiniz
https://www.r10.net/google-adsense/2...en-var-mi.html - 31-03-2019, 01:32:30Üyeliği durdurulduİlk başta çok can sıkıyor. Ama özellikle ilk açılışta reklamın altından üstünden margin 30px olmasına dikkat et.
Hızlı çözüm için reklama ayrı stil tanımla.
Mobilim html kodlarını siliyor. Örnek kodu yazamadım. Basitçe margin:30px 0; vericen reklam divine. - 31-03-2019, 01:40:11Üyeliği durduruldumtnyvz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ilgin için sağol, 30px boşluk verdim önceden hep resimlere yada menülere çok yakındı 0px kadar yakındı diyebilirim. Düzenlemeleri dediğim gibi yaptım geri bildirim de bulundum tahmini ne kadarzamana düzelir önerilerinizi bekliyorum çok moralimi bozuyor - 31-03-2019, 01:48:01Üyeliği durdurulduMoral bozucu evet ama gerekli düzenlemeyi yaptıysan 1-2 güne gider. Rahat uyu. birkaç gün hasılat düşük olsun dükkanın. Yapacak bişey yok.hozgultekn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2019, 01:49:26Üyeliği durdurulduKirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam iki üç gün sürerse güzel haber ama umarım diğer konularda denildiği gibi iki üç hafta sürmez yoksa aç kalıcaö bu ay 😕
Teşekkür ederim hocam sitenin linkini özelden atıyorum bi bakarsan sevinirim sana zahmet geri dönüşünü bekliyorummtnyvz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-06-2019, 00:43:24Sorunun ne kadar sürede düzeldi? Benimde başımda sıkıntı var. Zaten bir ihlal olmamasına rağmen tek bir reklam harici tüm reklamları kaldırdım fakat 3 hafta geçti hala düzelmedi. Çaresizce bekliyorum.hozgultekn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle