Merhaba, web sitemde bulunan reklamlar mobilden giriş yapıldığında tıklayınca siteye git şeklinde mavi buton çıkıyor. Haliyle to %4.60 lardan %0.60 lara düştü.
Reklamların butonlara olan yakınlığını azalttım. Bu sorunlar daha önce karşılaşan dostlar var mı? Bana biraz moral verir misiniz...