İlk başta çok can sıkıyor. Ama özellikle ilk açılışta reklamın altından üstünden margin 30px olmasına dikkat et.
Hızlı çözüm için reklama ayrı stil tanımla.
Mobilim html kodlarını siliyor. Örnek kodu yazamadım. Basitçe margin:30px 0; vericen reklam divine.
Hocam ilgin için sağol, 30px boşluk verdim önceden hep resimlere yada menülere çok yakındı 0px kadar yakındı diyebilirim. Düzenlemeleri dediğim gibi yaptım geri bildirim de bulundum tahmini ne kadarzamana düzelir önerilerinizi bekliyorum çok moralimi bozuyor