Bunun nedeni başkasının para kazanmasını istememe algısıdır.
Reklama bilerek tıklama da etik değildir çünkü reklamverenin hakkına girmiş oluyorsun.
Bu ikisinin ortasını bulmamız lazım.
Türkler Reklamlara Tıklamıyor ?
31
●1.716
- 17-02-2019, 00:17:49Üyeliği durdurulduAdsense ten para kazananların reklamlara tıklamama isteği, ulan yanlışlıkla kendi reklamıma tıklamayım [emoji1] dan kaynaklanıyor. Bu kısıttan dolayı r10 forumunda takılanların özellikle telefondan girerken reklama tıklamama hissi çok normal.prowebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google bilinçaltımıza işledi
- 17-02-2019, 00:21:07İlgimi çekmeyen reklama tıklayıp neden reklamvereni zarara sokayım?ozgunozakyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2019, 13:28:24Üyeliği durduruldubende de 2k hitten 1 tiklama geliyor reklam yerlesim calismasida yaptirdim
- 19-02-2019, 15:37:26Şöyle bir durumda var aslında.Etrafımda olan kişilere sorduğumda bu konuyu şöyle yantılarda alabiliyorum.Bana her yere tıklama diyorlar.Çünkü virüs bulaşma ihtimali var mış.Diye cevaplarda aldım.Acaba bunun da etkisi olabilirmi.Sonucundan herkez google reklamlarını ayırt edemeyebilir.