prowebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bile reklama tıklamama isteği uyanıyor. Hep bi reklam görsem, içimden bir his TIKLAMA diyor
Adsense ten para kazananların reklamlara tıklamama isteği, ulan yanlışlıkla kendi reklamıma tıklamayım [emoji1] dan kaynaklanıyor. Bu kısıttan dolayı r10 forumunda takılanların özellikle telefondan girerken reklama tıklamama hissi çok normal.

Google bilinçaltımıza işledi