• 05-07-2008, 15:23:51
    #10
    Misafir
    reklamstore iyimi ?
  • 05-07-2008, 15:32:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    webdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşündüğün gibi değil.. hile yapmazsan da banlanmıyorsun..
    dürüst olup kurallara uyan kişi banlanmaz..
    illa kendini adsense ye odaklama bu konuda başarısızsan başka konularda geliştir kendini.. sosyalleş bilgisayar başından kalk yazlık bi işe girmeyi dene.. veya yaş 28 ise kalıcı bir iş dene.. orada yükselmeye yönel..
    hobi işler zaten. ama adsense geliri konusunda berbat durumdayım denebilir.

    ama sanırım ince ince bi laf dokundurdun arkadaşım.
  • 05-07-2008, 17:50:39
    #12
    Siten kalitelide olsa az hitle adsenseden kazanma dönemi bitti bence . Eskiden sağlam reklamlar vardı onlarda kalmadı fazla
  • 11-07-2008, 02:07:28
    #13
    Toprağım relax , bende Adsense`den kazanmıyorum dünyanın sonu değil herhalde
  • 11-07-2008, 02:08:57
    #14
    Kazanılır. Çok da iyi kazanılır.
  • 11-07-2008, 02:20:46
    #15
    Aslında kazanılr.Güzelde kazanılır.Ancak bizler heralde emek vermeden,çalışmadan çok şey kazanmak istiyoruz.Ve çok israf yapıyoruz.
    Kendimden örnek vereyim 2 yılda 10.00 ytl den fazla para aldım googledan.
    24 aya yakındır adsense kullanıyorum.Tabi 1-2 kez hesabım banlandı.
    10.000 yl parayı 24 ye bölersek aylık 375 ytl gibi bir ortalama çıkıyor ay başına.

    Hiçte kötümsenecek bir para değil.Çünkü 1 ay boyunca aileler bu parayla geçiniyor.Ve üstünüde bırakıp ev almak için biriktiriyorlar.
    Halbuki ben bu 2 yıla bakıyorum gelen para geldiği gibi gitmiş...
    Hangi kişi 2 yılda 10.000 ytl biriktirebilirki türkiye şartlarında?Üstelik biz interneti kullanırken,bu tür işlerle uğraşırken bizden (genel olarak) maddi destek istemiyor ailelerimiz.(internet alanında)
    Ama neden bu paralar akıp gidiyor değerini bilemiyoruz...Çalışmıyoruz ve hep istiyoruz...
  • 11-07-2008, 02:28:15
    #16
    Hile yok, düzgün yavaş sakin, relax. Adsense'yi bir geçim kaynağı değil de bir ek gelir, cep harclıgı olarak görürsek daha iyi olur. Adsense nin son zamanlarda kötüye doğru gittiği bir gerçek, eğer sitenizdeki tıklanma sayısı istediğiniz ölçüde değer almıyorsa başka reklam firmalarını deneyin derim, ama hilesiz.
  • 14-07-2008, 02:31:02
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hile yaparsan ne oluyo biliyo musun ? google seni atmıyo taaa ki para istiyene kadar. sen seviniyosun kazancam kazancam sonra tam para alıcakken bakıyosun atılmışsın o daha çok koyuyo adama
  • 14-07-2008, 19:50:44
    #18
    Vallahi ingilizce içerik diyorum başka bişey demiyorum