Aslında kazanılr.Güzelde kazanılır.Ancak bizler heralde emek vermeden,çalışmadan çok şey kazanmak istiyoruz.Ve çok israf yapıyoruz.
Kendimden örnek vereyim 2 yılda 10.00 ytl den fazla para aldım googledan.
24 aya yakındır adsense kullanıyorum.Tabi 1-2 kez hesabım banlandı.
10.000 yl parayı 24 ye bölersek aylık 375 ytl gibi bir ortalama çıkıyor ay başına.

Hiçte kötümsenecek bir para değil.Çünkü 1 ay boyunca aileler bu parayla geçiniyor.Ve üstünüde bırakıp ev almak için biriktiriyorlar.
Halbuki ben bu 2 yıla bakıyorum gelen para geldiği gibi gitmiş...
Hangi kişi 2 yılda 10.000 ytl biriktirebilirki türkiye şartlarında?Üstelik biz interneti kullanırken,bu tür işlerle uğraşırken bizden (genel olarak) maddi destek istemiyor ailelerimiz.(internet alanında)
Ama neden bu paralar akıp gidiyor değerini bilemiyoruz...Çalışmıyoruz ve hep istiyoruz...