Merhaba arkadaşlar, yeni açtığım kişisel blogum için sadece en üste , footera ve metin içine tek reklam yerleştirdim. kullandığım ücretsiz temaya bunun uygun olabileceğini düşündüm. Sizin fikirleriniz nelerdir?
hamithanaydin(.)com(.)tr
Reklamlarım Doğru Yerde mi?
4
●174
- 27-10-2018, 19:57:17güzel yorumun için teşekkür ederim hocamfatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2018, 20:12:39Üst ve alt bölümdeki reklamlar pc üzerinden büyük görünüyor ve aslında bunun önemi yok belkide. çünkü herkes artık mobil üzerinden iinternet kullanımı yapıyor. yorumun için teşekkür ederim dikkate alacağımkaanyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle