Merhaba arkadaşlar, yeni açtığım kişisel blogum için sadece en üste , footera ve metin içine tek reklam yerleştirdim. kullandığım ücretsiz temaya bunun uygun olabileceğini düşündüm. Sizin fikirleriniz nelerdir?

hamithanaydin(.)com(.)tr