Dün 3 siteyi yeni aldığım bir adsenseye bağladım, reklam kodlarını ilkkez oluşturdum ve reklamları headar.php single.php dosyalarına monte ettim,
ilk 2 sitede reklam çıkıyor üçüncü sitede reklam çıkmıyor, otomatik reklam bile çıkmıyor, ne yapmam lazım
Reklam çıkan sitenin birinden headar.php ve single.php dosyalardaki tüm kodları olduğu gibi kopyaladım reklam çıkmayan siteye ekledim, buna rağmen reklam çıkmıyor
Sİtede Neden Reklam Çıkmıyor
3
●296
- 27-10-2018, 15:47:30şimdi kontrol ettim reklam çıkmış, ama oto reklam çıkmıyor bir türlü, logonun altında çıkan reklamBy_tozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2018, 18:31:43otomatik reklamlar mobil cihazlarda çıkar çok kullanışlı bir tür değil. yer olarak logo altında değil header.php head kapanış etkiketinden sonra eklemeniz gerekirapo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle