Dün 3 siteyi yeni aldığım bir adsenseye bağladım, reklam kodlarını ilkkez oluşturdum ve reklamları headar.php single.php dosyalarına monte ettim,
ilk 2 sitede reklam çıkıyor üçüncü sitede reklam çıkmıyor, otomatik reklam bile çıkmıyor, ne yapmam lazım
Reklam çıkan sitenin birinden headar.php ve single.php dosyalardaki tüm kodları olduğu gibi kopyaladım reklam çıkmayan siteye ekledim, buna rağmen reklam çıkmıyor