Ya benim de 10 $ oldu ve vergi bilgileri,ödeme türünü felan girmek istediğimde hala
Hesap bakiyeniz 10,00 $ ulaştıktan sonra bir ödeme yöntemi seçebilirsiniz. diyor. Ama şu an hesabımda 10,68 $ var. Neden böyle oluyo bir bilgisi olan var mı?
10,68 de ben oldum bugun sabah bakalım yarın bilgileri girebilcem mi? PİN ne zaman gelir acaba?
Ne zaman geleceğini düşünme gelir.
Gerçekten bugün geldimi diye her seferinde postayı kontrol ettiğinde görürsün ki boştur. Ama birgün olur önemsemeden geçersin. O gün posta gelmiş olur..