Ya benim de 10 $ oldu ve vergi bilgileri,ödeme türünü felan girmek istediğimde hala
Hesap bakiyeniz 10,00 $ ulaştıktan sonra bir ödeme yöntemi seçebilirsiniz. diyor. Ama şu an hesabımda 10,68 $ var. Neden böyle oluyo bir bilgisi olan var mı?