Arkadaşlar başlıkdada sölediğim gibi bu sizce normalmi bana göre cok az napabilirim bunu adsenseye bildirebillirmiyim napabilirim?
sayfa gösterimi: 43.978 Tıklamalar: 1.069 kazanc: 10,02$
1.069 Tık 10,02$ Adsense Nedir bu
44
●2.757
- 22-06-2008, 18:28:12Karman çorman sitelerden yaptıysanız bence normal bu gelir. Hani şu her bir haltın olduğu sitelerden. Kaliteli reklâmlar çıkıyorsa ve bu geliri alıyorsanız geçersiz tıklama hayli fazladır.
Benim iyi valla. Ama seninki hakkaten çok kötüymüş. Ben olsam modemi çöpe atma noktasına gidebilirdim...