• 23-06-2008, 11:48:37
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet ama adwords de oyun icerikli reklam vermeye kalkdıgımızda bizden cok yuksek miktarlar alıyorlar bunun acıklamasını yaparmısın sohbet kelimesi ve oyun kelimesi en pahalı kelimeler.
  • 23-06-2008, 12:37:30
    #29
    Labidunun da dediği gibi bu rakamlar neredeyse imkansız. Var bu işte bi iş. Adsense hakkaten ya çıldırdı ya da geeçersiz tıklamalar var.

    Ama yüksek ihtimalle Adsense çıldırmış azizim
  • 23-06-2008, 12:46:32
    #30
    Bu çıldırmanın türkiye yönelik oldugundan eminim
  • 23-06-2008, 13:05:05
    #31
    peki neden adsense kullanıyoruz hala en iyi ucret veren adsensemi
  • 23-06-2008, 14:51:02
    #32
    İmkansız olduğunu sanmıyorum.

    Neredeyse son 2 aydır 1000 tık = +/- 10 $ alıyorum.

    Filtreleme işe yaramıyor. İçerik kötü olunca haliyle böyle oluyor.
  • 23-06-2008, 14:56:13
    #33
    filtreme yaptım 304 tık 5,40$ oluş bu nasıl sizce düzelmeye başlamısmı
  • 23-06-2008, 17:11:03
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    EkoL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    filtreme yaptım 304 tık 5,40$ oluş bu nasıl sizce düzelmeye başlamısmı
    Peki önceki günlere göre tıklama sayın düştümü ?
  • 23-06-2008, 17:38:16
    #35
    gezginturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda hatayı bizler yapıyoruz adsenseden çözüm bulmasını istemek konunun özünü kavrayamamakla eşdeğerdir.. Çöp sitelerde çöp reklam çıkar bunun anlaşılmayacak tarafı yok.. Çocuk sitelerinde, eğlence sitelerinde kalite reklam tabiki çıkmayacaktır.. Özgün içerikli bildirgec.org'a bakarsanız büyük firmaların reklamlarının çıktığını görürsünüz yani adsensede sorun yok sorun bizlerde..Çoluk,çocuk siteleriyle istersen 100000 gösterim yap büyük paralar kazanamazsın.Adsense 10 yaşında çocugun girdigi sitede devamlı garanti bankasının reklamını döndürürse, Garanti bankası bir daha reklam vermez.. dönüşü olmayan reklamı niye versin..
    Adsense ile güzel para kazanmak için güzel bir tespit yapmış arkadaş;
    Neden bildirgec.org' ta intel.com un reklamları çıkıyor da oyun sitelerinde "hoş sohbet kızların" yada "bedava melodi" reklamı çıkıyor sorusunun cevabı herşeyi çok net şekilde açıklıyor.

    Çöplük sitelerde çöp gibi reklam çıkar. İçerikli sitelerde içerikli reklam çıkıyor.
    Google'da kabahat aramak yerine, kendimizde kabahat aramak daha mantıklıdır.

    Hit her zaman para demek degildir. Çöplük site açarak hitleri artırmak çok kolaydır ama bunun para dönüşü çok çok az oluyor.

    Günlük 210.000 gösterimli çöplük sitemizden 7,64$ ancak alırken

    Türkçe içerikli ve tekil Hiti 380 olaran blog sitemizden 50 tık için 14,17$ alıyoruz.

    Çöplük sitelerin derdide büyük oluyor.
    Çok band çeker, çok saldıran olur, çok kafan kulağın ağrır.
  • 23-06-2008, 17:45:28
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense ile güzel para kazanmak için güzel bir tespit yapmış arkadaş;
    Neden bildirgec.org' ta intel.com un reklamları çıkıyor da oyun sitelerinde "hoş sohbet kızların" yada "bedava melodi" reklamı çıkıyor sorusunun cevabı herşeyi çok net şekilde açıklıyor.

    Çöplük sitelerde çöp gibi reklam çıkar. İçerikli sitelerde içerikli reklam çıkıyor.
    Google'da kabahat aramak yerine, kendimizde kabahat aramak daha mantıklıdır.

    Hit her zaman para demek degildir. Çöplük site açarak hitleri artırmak çok kolaydır ama bunun para dönüşü çok çok az oluyor.

    Günlük 210.000 gösterimli çöplük sitemizden 7,64$ ancak alırken

    Türkçe içerikli ve tekil Hiti 380 olaran blog sitemizden 50 tık için 14,17$ alıyoruz.

    Çöplük sitelerin derdide büyük oluyor.
    Çok band çeker, çok saldıran olur, çok kafan kulağın ağrır.
    benim özgün içerikli, çöp olmayan sitemde kontör cart-curt reklamları yine çıkıyor hiç bi fark yok (içerikte yararlı içerik)