Aralık ayına girdiğimizden beri sayfa to'da %40'lık düşüş yaşıyoruz. Geçen ay %18'lik bir kesintimiz oldu. Sorun bundan mı kaynaklı yoksa genel bir sıkıntı mı var arkadaşlar ?
her yıl denk geliyorum hocambu tarz konulara aklımda kaldığı kadar bazı arkadaşlar şirketler aralık ayında reklam vermelerin kesildiğini ve ocak- şubat itibariyle tekrar yükseldiğine ilişkin açıklamalar yapmıştı.