her yıl denk geliyorum hocambu tarz konulara aklımda kaldığı kadar bazı arkadaşlar şirketler aralık ayında reklam vermelerin kesildiğini ve ocak- şubat itibariyle tekrar yükseldiğine ilişkin açıklamalar yapmıştı.