• 04-12-2017, 16:07:34
    #10
    Hocam 3 hesapta da çok kısa sürede onay aldım, tesadüf olma ihtimali biraz düşüyor böyle olunca.
  • 06-12-2017, 12:27:20
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yasinergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 3 hesapta da çok kısa sürede onay aldım, tesadüf olma ihtimali biraz düşüyor böyle olunca.
    ayni isim soyisimle mi aliyosun hocam
  • 06-12-2017, 12:31:17
    #12
    Bence şansta önemli bir etken. İletişim sayfası ve sözleşme sayfaları olmayan, logosuz içerisinde sadece 3 tane rewrite yazı olan(günlük hiti 20-30 civarı) site üzerinden başvurdum ve ertesi gün onay maili geldi.
  • 06-12-2017, 12:53:02
    #13
    google son 6 aydır önüne gelen siteye adsense veriyor,çokda inceledigini düşünmüyorum ben.ben normalde youtube ile ugraşıyorum fakat bu ara işler biraz kesat.boş vaktim çok olunca bende bişeylerle ugraşıyorum diyorum ve canım sıkıldıkca adsense alıyorum yeni bi site açıp.sitelerimin tamamı % 100 full kopya içerikli,toplasan günde 5 hiti zor gören,içinde 10-15 tane içerik olan siteler.logo hiç kullanmadım bugüne kadar,mail için direkt sitenin mailını kullanmak daha hoş geliyor bana.site r10.net ise eger,admin@r10.net gibi bi mail ile adsense e başvurmayı daha çok seviyorum.
  • 11-12-2017, 10:28:18
    #14
    Adsense almak kolaylaştı hocam. Satımı durdurmak için yapıyor büyük ihtimalle