google son 6 aydır önüne gelen siteye adsense veriyor,çokda inceledigini düşünmüyorum ben.ben normalde youtube ile ugraşıyorum fakat bu ara işler biraz kesat.boş vaktim çok olunca bende bişeylerle ugraşıyorum diyorum ve canım sıkıldıkca adsense alıyorum yeni bi site açıp.sitelerimin tamamı % 100 full kopya içerikli,toplasan günde 5 hiti zor gören,içinde 10-15 tane içerik olan siteler.logo hiç kullanmadım bugüne kadar,mail için direkt sitenin mailını kullanmak daha hoş geliyor bana.site r10.net ise eger,admin@r10.net gibi bi mail ile adsense e başvurmayı daha çok seviyorum.