• 09-11-2017, 22:14:39
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar,
    bu reklam dengesi nedir acaba ? yüzdeyi düşürmenin amacı ve faydası/zararı nedir ?
  • 10-11-2017, 01:16:59
    #11
    vlkanaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    bu reklam dengesi nedir acaba ? yüzdeyi düşürmenin amacı ve faydası/zararı nedir ?

    https://www.r10.net/google-adsense/16...esi-nedir.html
    burada dediklerine göre hiçde iyi bişeye benzemiyor ama....
  • 13-11-2017, 01:23:54
    #12
    iyi kullanıcı deneyimiymiş. kullanıcı adblock la kendine iyi bir deneyim sağlıyo zaten
    ölürümde bi reklam birinin reklam göstermemesine dayanamam.
    düğmeyi biraz sağa zorladım ama doluluk oranını %100'ün üzerine çıkaramadım.
  • 13-11-2017, 01:30:42
    #13
    Reklam dengesi aslında düşük seviyeden açık artırmaya katılan reklamları eleyerek kullanıcı deneyimini artırmaya yönelik bir çalışma.

    Sitenizin hız ve kullanıcı deneyimi performansı reklamlara rağmen çok iyi ise, reklam dengesinde değişiklik yapmanız sadece gelir kaybına neden olacaktır.

    Eğer gereğinden fazla reklam yerleşimi yapmışsanız ya da reklamlardan dolayı açılış hızında ya da kullanıcı deneyiminde sıkıntıları olan bir siteye sahipseniz reklam dengesinin olumlu etkilerini görürsünüz.