vlkanaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
bu reklam dengesi nedir acaba ? yüzdeyi düşürmenin amacı ve faydası/zararı nedir ?

https://www.r10.net/google-adsense/16...esi-nedir.html
burada dediklerine göre hiçde iyi bişeye benzemiyor ama....