• 01-11-2017, 19:48:44
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Spectral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğitim sektöründe neden böyle bir düşüş var onu da anlamak zor doğrusu.
    Eğitim sektöründe sadece üniversite tercih dönemlerinde rekabet oluyor hocam onun dışında ciddi rekabet alanlarına rast gelmedim ben. Ondan kaynaklı olduğunu düşünüyorum.
  • 01-11-2017, 21:58:57
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2013’te eğitim sitelerimden tık başı 15-16 kuruş geliyordu. Aradan 4 sene geçmiş şu an tık başı 0,5- 0,8 arası gidip geliyor. Lanet ettim artık. Biliyorum eğitim sistemimiz çöktü; ama bari kazanç o kadar dibe vurmasaydı. Son 2-3 haftadır içerik giresim bile gelmiyor.
  • 01-11-2017, 23:05:47
    #12
    benim ingilizce bir genel blog sitesi var ingiltere adsense kullanıyorum sadece 1k gösterime 1.2 sterlin veriyor. Anlamadım gösterime neden para verdigini tbm 0.35 sterlin. Dil degiştirmek daha mantıklı.
  • 01-11-2017, 23:27:22
    #13
    0,05 gene ıyı benim geçen 0,01 di
  • 01-11-2017, 23:33:11
    #14
    http://prntscr.com/h4zl4i

    Dekorasyon sitemin uygulaması.. Desene ben biraz daha şanslıyım..
  • 01-11-2017, 23:34:10
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bu saate kadar 233 tık aldı ve verdiği tutar 14,29. Eğitim sektörü TBM'si bitmiş.



    KraL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://prntscr.com/h4zl4i

    Dekorasyon sitemin uygulaması.. Desene ben biraz daha şanslıyım..
    5 TL için benim 100 tık almam gerekiyor.
  • 04-11-2017, 15:01:37
    #16
    Benimde hiç ortalama aynı olmuyor. Genel olanı 0.15 fakat bazı günler 0.05 bazı günler ise 0.25 oluyor. Blog da güncel ve teknoloji blogu bazende forex konularını yazıyorum. Ama o değerli tıklar oradan da geliyor olabilir.
    http://www.nuriozzkan.com
  • 04-11-2017, 16:12:26
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Bugün 0,04'e düştük. 0,05'i de arıyoruz artık. Böyle rezillik görmedim. Keşke alternatif olsa.



    Liftoff diye bir reklam ağı, 107 tıklamaya 0,07 vermiş. Bu nasıl oluyor ve buna nasıl müsaade ediliyor, ben anlamıyorum.
  • 04-11-2017, 23:31:36
    #18
    Hocam eğitim alanın tbmsi ne yazikki çok düşük. Alış veriş kategorisinde tbm ve to oranları daha yüksek.
    Ne hikmetse doğru düzgün reklamda çıkmıyor eğitim alanında. Alış veriş alanında öyle harika reklamlar çıkıyor ki resmen "tıkla diye yalvarıyor".
    Gerek mobilde gerek web yayıncılığında Adsense kazançları ne yazikki komik.