2013’te eğitim sitelerimden tık başı 15-16 kuruş geliyordu. Aradan 4 sene geçmiş şu an tık başı 0,5- 0,8 arası gidip geliyor. Lanet ettim artık. Biliyorum eğitim sistemimiz çöktü; ama bari kazanç o kadar dibe vurmasaydı. Son 2-3 haftadır içerik giresim bile gelmiyor.