Bugün 0,04'e düştük. 0,05'i de arıyoruz artık. Böyle rezillik görmedim. Keşke alternatif olsa.



Liftoff diye bir reklam ağı, 107 tıklamaya 0,07 vermiş. Bu nasıl oluyor ve buna nasıl müsaade ediliyor, ben anlamıyorum.