Geçenlerde yine böyle olmuştu sorun olacağını sanmıyorum gün içinde düzelecektir. Veryansın etmeye gerek yok herkese bol kazançlar
Veryansin diye bir sey yok hocam,istisare ediyoruz.Elbette duzelecektir lakin,bu aksakliklar surekli tekerrur etmeye basladi.Milyon Dolarlik sistemin,bir ayda iki sefer sayimlari gecici olarak askiya almasi biraz dusundurucu geldi bana.
Bu ara da analitik panelin de,dolar uzerinden sayimlar devam ediyor.