10 yıldır adsense kullanıcıyısım. Şimdiye kadar yılda 5-6 kere aynı problem oluyor. Ama sayımlar da ve kazançlar da hiç eksik yansımadı bu zamana kadar. Eksik yansıdı diyen arkadaşlar neye göre diyor merak ediyorum.
tecrübelerine?
Sizin başınıza gelmemiş olması ilginç olmakla birlikte her şekilde bu konuda şanslısınız demektir. Ben dahil olmak üzere bir çok arkadaşın her donmadan sonra ciddi şekilde günü normalin çok altında kapatmayla karşı karşıya kaldığımız bir gerçek dolayısıyla da mantıklı bir dayanaktır.