Adsense Cıvıttı Artık Bunalımdayım =)
30
●2.416
- 19-05-2008, 20:44:39Benim geçen aya kadar gelirim çok düşmüştü. Öyleki günde 5 dolara sevinir olmuştum. Şimdi çok şükür kıpırdama var. Ama Melodi reklamından geçilmiyor site. Engellesem diye düşünüyorum ama bu sefer gelirim artmışken bir sorun çıksın azalsın istemiyorum.
Çünkü bankadan biraz kredi çektim ve ödemesini siteden yapıyorum.
Sitenin hiti 3.5 ile 4.5 K arasında gidip geliyor.
Dünkü istatistik şöyle. Ama sanırım sizdeki tıklara göre kötü bir gelir.
İçerik için AdSense en iyi kanallar 12.806 800 6,25% 0,79 $ 10,08 $
Tavsiyeler en iyi ürünler 168 4,44% 0 12 1,20 $
Firefox artı Google Araç Çubuğu: 168 4,75% 0 12 1,20 $
Toplam Kazanç 11,28 $
12000 sayfa gösterimi 800 tık. gelir 11.28$ çok komik aslında.
Linkz kullanıyorum Allah'tan iyi gelir veriyor. - 20-05-2008, 17:04:13Haklısınız. Adsense reklamda alt sınır koymadıkça kaybeden biz olmaya devam edicez gibi geliyor.cache adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitem kesinlikle çöp sitesi değil. Hatta ilk çıktığımızda rakibimiz yoktu
Kendi alanında tekti.
Her tarafı maşallah olsa ne yazar. Baksana kaç $ kazanmışım. Geçen sene 1100$ aylıık kazanıyordum şimdi bu kadar düştü gelir. - 20-05-2008, 18:29:42ya içerik onemli bence genel forumlarda veya karışık içerik barındıranlarda bu çakma reklamlar daha bol çıkıyor.Mesela bende dun tek tık vardı ama 0,16 dolar vermiş.Ben daha yeniyim bazı şeyleri deneyerek öğrendim hitimde günlük 50 yi geçmiyor ama siteme girip 3 4 tık olunca bazen 1 doları bile geçio.Yani içerik=kaliteli reklam bence.He bende de bazen çadır reklamı yada sağlık reklamı çıkıo ama site sporla alakalı olduğu için doğa sporları veya sporcu sağlığı ile ilgili olduğunu düşünüyorum.Yani içerik sporsa onla alakalı yan dallarda çıkıo.Mesela bayanlara yönelik bi site ise kuaför reklamı veya erkek arkadaş arayan bayan reklamı çıkması doğal.Yada teknoloji ile alakalı bi sitede melodi reklamı veya köntör reklamı çıkmasıda doğal.Çünkü google ın alakalandırma yöntemi bu genelden özele gidiyor.Önemli olan o özel konularda site açarak o konuya hitap eden reklamlarla sınırlandırmak.Bunlar benim kişisel görüşüm yanlışlarım olabilir veya bilgi eksikliği.Eğer varsa şimdiden kusura bakmayın.Herkeze kolay gelsin.
- 21-05-2008, 18:50:26benimde surekli tik basi 1 cent, 2 tane guncelledigim turkce site var, aslinda hic yuzune bile bakmam bu kazancla ama bunca emek vermisiz birakilmiyor da kolay kolay
- 01-06-2008, 20:04:50ya onla alakası yok hitin bi artsın bak nasıl düşüyor o oranlarduskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim tek tıka 0,30 dan asag vermiyordu hitim 1 k oldu 00,5 seviyesine kadar düştü
İnsanlar bilinçlendiği için bu tür reklamlarada tıklanmıyor atık