ya içerik onemli bence genel forumlarda veya karışık içerik barındıranlarda bu çakma reklamlar daha bol çıkıyor.Mesela bende dun tek tık vardı ama 0,16 dolar vermiş.Ben daha yeniyim bazı şeyleri deneyerek öğrendim hitimde günlük 50 yi geçmiyor ama siteme girip 3 4 tık olunca bazen 1 doları bile geçio.Yani içerik=kaliteli reklam bence.He bende de bazen çadır reklamı yada sağlık reklamı çıkıo ama site sporla alakalı olduğu için doğa sporları veya sporcu sağlığı ile ilgili olduğunu düşünüyorum.Yani içerik sporsa onla alakalı yan dallarda çıkıo.Mesela bayanlara yönelik bi site ise kuaför reklamı veya erkek arkadaş arayan bayan reklamı çıkması doğal.Yada teknoloji ile alakalı bi sitede melodi reklamı veya köntör reklamı çıkmasıda doğal.Çünkü google ın alakalandırma yöntemi bu genelden özele gidiyor.Önemli olan o özel konularda site açarak o konuya hitap eden reklamlarla sınırlandırmak.Bunlar benim kişisel görüşüm yanlışlarım olabilir veya bilgi eksikliği.Eğer varsa şimdiden kusura bakmayın.Herkeze kolay gelsin.